Contact & Boeking

Muziek spelen voor de fun? Ja, maar ‘koken kost geld’ natuurlijk.
Af en toe een optreden, een pint en een centje oprapen om de groeiende onkosten te dekken is daarom altijd meegenomen(onze apparatuur, auto’s, instrumenten ed zien enorm af, continu ‘on the road’).
Onze totaalprijzen blijven daarom volgens ons ‘economisch’ en zijn van een prima prijs/kwaliteitsverhouding . Deze zijn als volgt opgebouwd :

1. Setprijs : Setduur éénheidsprijzen

tot 1.5 uur totaal : € 500

2 uur totaal : € 550

2.5 uur : € 600

Weet U de exacte duur nog niet exact, geen probleem, kies dan een minimum tijdsduur en in functie van de ‘ambiance ‘ en op Uw vraag kan dan ter plaatse beslist worden om langer te spelen (onze setlist is meer dan ruim genoeg!!) en dit tegen een meerkost van 50 Euro per bijkomend half uur . (*)
Deze prijs omvat oa de basis onkosten om een ‘kleinschalig’ optreden te kunnen verzorgen, ttz incl. een basis geluids-/licht installatie voor max zo’n 60 man. Bij grotere events, zie verder pt. 2.

2. Geluidsversterking :

De totaalprijs voor een optreden wordt voor een groot stuk mede bepaald door de grootte van de vereiste geluidversterking (grootte zaal, grootte publiek etc…)! Hot Stufff is zelf in bezit van een semi-professionele en goed uitgeruste eigen geluidsinstallatie, door ons bediend wordt en die bij volledig gebruik een middelgrote zaal of kleiner outdoor event, ttz max zo’n 300-400 man, aankan. De extra prijs hiervoor varieert typisch tss 50 en 150 EU.

Bij de grotere evenementen waarbij “volume “vereist is (vb. fuif in grotere zalen, tenten, openlucht optreden ,>300 man ….) en na overleg met ons, raden wij aan een bijkomende geluids- en evt. lichtinstallatie extern te huren. Hot Stufff kan dit eventueel ook laten verzorgen tegen huurprijs en heeft hiervoor standaard een verhuurfirma onder de arm genomen.

Indien U volledig zelf dit aspect wenst te verzorgen : ook goed , doch steeds vooraf met ons te bespreken; alles is bespreekbaar! Contacteer ons !

Voor externe geluidsfirma’s : details mbt onze Podiumopstelling en Priklijst vindt U op de media pagina.

3. De inwendige mens :

Tijdens onze aanwezigheid ter plaatse, voor, tijdens en na het optreden, gaan wij er van uit dat de organisator onze ‘kelen smeert’ en maagjes vult ovv een pint, een frisdrank en een maaltijd (broodjes, snack, …oesters en kreeft mag uiteraard ook…indien vers…we zijn verder niet al te kieskeurig!)

4. Transportkosten :
Met minstens 4 voertuigen en 1 aanhangwagens vol materieel zijn wij soms genoodzaakt hiervoor een kleine vergoeding aan te rekenen indien de optreden locatie een heel eindje van huis is. (Limburg, NL, …) Geval per geval te bespreken.

Kontakteer ons steeds vrijblijvend !

Na wederzijdse goedkeuring bevestingen wij alles formeel en vooraf dmv een standaard kontraktje

Vragen?
vzw ZEMP
Stadensteenweg 28 - 8920 Poelkapelle
+32 476 500308 (Conny) +32 475 203075 (Hans)
Email